سلام بر سید ساجدین(ع)

خدایا، تو مارا به بدگمانی در روزی‌هایمان، و به آرزوی دراز در مدت عمرمان، آزمودی، تا آن جا که روزی‌های تو را از روزی خوارانت طلب کردیم، و به سبب آرزوهای دراز، در عمرِ پیرانِ کهنسال طمع ورزیدیم.


پس بر محمد و خاندانش درود فرست و ما را یقینی درست عطا فرما که با آن از رنج طلب بیاساییم، و اطمینانی خالص به ما ببخش که دشواریِ کارها را از ما بردارد.
آن وعده‌ای را که در وحی بر پیامبرت آشکارا بیان داشته‌ای و در پی آن در کتاب خود بدان سوگند یاد کرده‌ای، سبب قرار ده تا دل مشغولی ما را به رزقی که خود آن را بر عهده گرفته‌ای، و کاری که سامان دادن آن را ضمانت کرده‌ای، پایان دهد.

 آمین یا رب العالمین

 

 

پ. ن. : خدایا پناه بر خودت.... ما رو دریاب. به همون روشی که خودت مصلحت میدونی. به حق حرمت علی ابن الحسین (ع)، آمین.  

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

الهی آمین.

بی ریا عرض میکنم: این دعا برای همه مون بود. دوستانم و خودم. نعمت و روزی حلال و فراوان و گشایش و ثبات در روزی.
نان حلال و دل خوش. دل خوش. دل خوش. دل خوش .

حمید شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

گندم زاره چقدر لطافت داره.

تبارک الاحسن الخالقین....

اول اینو گذاشته بودم.

http://i17.tinypic.com/6pybul0.jpg

بهتر شد که عوضش کردم یا اینم خوب بود؟

حمید شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

آره این عکسه هم خوبه. خوبی‌اش به اینه که کم کم اون وسط، "کلبه هه" داره محو می‌شه.
قابل توجه صاحبان کلبه.

کلبه هه؟! :)

الهی بگردم ...

اتفاقا نظر خودمو هم اون کلبه جلب کرد نه فقط برای کلبه بودنش. برای اینکه ساختمون و پایه اش توی رزق و روزی قرار گرفته.

برای همه مون همین آرزو رو کردم. همه مون ... اعم از متاهل و مجرد و شاغل و جویای کار و ...
آمین.

حمید شنبه 19 آبان 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

کل دعا رو و آخرین سطر رو یه بار دیگه خوندم.

خوشحال شدم. این که مفید بوده انشالله.
التماس دعا.

بهناز شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

یا غیاث المستغیثین

دعاهات مستجاب. آمین.

بهناز شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:38 ب.ظ

صبح پست قبلی تون رو خوندم نشد کامنت بذارم.گفتم سر فرصت برمیگردم.خوب دیر کردم.فقط یه چیزی اونهم که گاهی آدمها باورشون نمیشه کسی که میگه ببخشید از ته دل میگه ببخشید و قصد به اصطلاح تظاهر رو نداره.شاید یکی از دلایل این برخوردها این باشه.

چند روزه شیطان رفته توی جلدم. همش دم گوشم میگه : تا کسی رو نشناختی و ظرفیتش رو محک نزدی ازش عذرخواهی نکن.

لا اله الا الله .... لعنت خدا بر دل سیاه شیطان ....!

بهناز شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:48 ب.ظ

... در راه بندگی خود مرا به سستی دچار نکن و از دیدن و تشخیص راه خود به نابینایی گرفتارم مساز و فرومگذار تا خلاف رضای تو کنم و مخواه به کسی که از تو دور است نزدیک و از کسی که با توست جدا گردم.
....
بار خدایا به هنگام غم و اندوه به تو دل خوش می دارم و به هنگام محزونی به تو چشم امید دارم و اگر مصیبتی روی دهد تو مرا فریاد رسی و آنچه از دستم برود تو تدارک آن میکنی وآن را عوض میدهی و چیزی را که تباه گردد تو اصلاح میکنی و هر چه تورا ناپسند افتد تو آن را دگرگونی می دهی.پس پیش از رسیدن بلا بر من منت نه و عافیتم ببخش و پیش از طلب بی نیازی ده و پیش از گمراهی راه راست بنمای و چهره پر آژنگ بی مهر و پر آزار مردمان را کفایت کن و از هول روز رستاخیز ایمنی بخش و راه حقم بیاموز.

الهی آمین.

بهناز شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:54 ب.ظ

...
بار خدایا بر محمد و خاندان او درود فرست و مرا از نعمت میانه روی بهره مند کن و از اهل دوستی و استقامت و از راهنمایان راستی و بندگان درست کردار قرار ده و روزی ام کن که در رستاخیز رستگار گردم و از کمینگاه عذاب به سلامت گذرم.بار خدایا چیزی که روان مرا بیالاید از من بستان و چیزی که آن را به اصلاح آورد در ضمیرم باقی گذار چه دل به دام تباهی گرفتار آید مگر آنکه تو آن را حفظ فرمایی.

اللهم صل علی محمد وآل محمد.

آمین یا رب العالمین.

بهناز شنبه 19 آبان 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

ببخشید زیاد نوشتم.آخه من خودم خیلی این دعا رو توی صحیفه خیلی دوست دارم.گفتم برای شما هم بنویسم :)

ببخشم؟؟!!! O: به این خوبی و عالی ای!! خیلی هم دلم بخواد!
دستت درست. لطفت مستدام.

ممنونم عزیزم.

علی- ساکن زمین شنبه 19 آبان 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام مجدد.
سلام بر محمد و آل محمد (ص)
جانم امام سجاد

این نوشته آسمانی هست و نمیتونم به آسونی نظر بدم بجز اینکه عرض ارادت به این خانواده را تجدید کنم

دعای زیبا و عکس قشنگ و سرشار از زندگی و ایمان و کامنتها زیبا و نگاه تو هم زیبا ... یاد فرشته ها همیشه با یاد خوبی ها و لطافت و زیبایی همراه میشه

علیک سلام مجدد

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

التماس دعا داریم. همه مون. از همدیگه و از همه بهتر از آقا امام زمان (عج). مناسب ترین کسی که میشه دعاهامونو به دست مقدسش بسپاریم.

کلبه دنج شنبه 19 آبان 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

خوندم
اومدم بگم در این لحظه خاص هیچ نظری ندارم.

توکل به خدا.

علی یارتون دوست من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد