Slipping Through My Fingers

خاطره ی شبی که همراه دخترم به این ترانه گوش دادیم و من آروم آروم معناش رو براش گفتم و وقتی بهش نگاه کردم، چشمهای پر از اشک و لبخندش رو دیدم، به جای ذهنم توی قلبم حک شده ...

با چنگ و دندان، خودش و امنیتش و شادی هاش رو حفظ می کنم. آگاهانه و از سر عشق. جایی که عقل و دل هیچ تضادی با هم ندارند. به قیمت کم و فانی ِ وجودم.

Slipping Through My Fingers

Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning
Waving goodbye with an absent-minded smile
I watch her go with a surge of that well-known sadness
And I have to sit down for a while
The feeling that I'm losing her forever
And without really entering her world
I'm glad whenever I can share her laughter
That funny little girl

Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
The feeling in it
Slipping through my fingers all the time
Do I really see what's in her mind
Each time I think I'm close to knowing
She keeps on growing
Slipping through my fingers all the time

Sleep in our eyes, her and me at the breakfast table
Barely awake, I let precious time go by
Then when she's gone there's that odd melancholy feeling
And a sense of guilt I can't deny
What happened to the wonderful adventures
The places I had planned for us to go
(Slipping through my fingers all the time)
Well, some of that we did but most we didn't
And why I just don't know

Slipping through my fingers all the time
I try to capture every minute
The feeling in it
Slipping through my fingers all the time
Do I really see what's in her mind
Each time I think I'm close to knowing
She keeps on growing
Slipping through my fingers all the time

Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time
Slipping through my fingers

Slipping through my fingers all the time

Schoolbag in hand she leaves home in the early morning
Waving goodbye with an absent-minded smile

نظرات 5 + ارسال نظر
بهناز جمعه 18 آبان 1386 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام
فکر میکنم مادر شدن خیلی عشق ها بدنبال داره.مادر چقدر این واژه زیبا ست و پرمعنا و چقدر زبان قاصر است از تعریف آن.راستش من بیشتر از اینکه حس شما رو بفهمم حس دخترتون رو میفهمم.حاشیه امنیتی که شما به ما میدید در این دنیا ی سخت با هیچ چیز دیگه قابل معاوضه نیست.نمیدونید وقتی با انواع مشکلات دست و پنجه نرم میکنم فقط شنیدن صداش از این را دور برام ...

سلام

به نظر من تقریبا همه ی عشقها رو توی خودش داره و در عین حال باعث میشه از یه سری چیزا به حد مرگ نفرت پیدا کنی.

صبح خواب دیدم دخترم دوباره یک ساله شده ومن توی خیابون گمش کردم. بعد از چند ثانیه (توی خواب چند ثانیه معنی داره؟!) دیدمش اون سمت خیابونه. رفتم بغلش کردم و کلی گریه کردم.
مادر بودن به نوعی کابوس هم هست. چه بیداری و چه خواب ... درد داره. خیلی. :(

بهناز جمعه 18 آبان 1386 ساعت 02:40 ق.ظ

راستی اسم خواننده این آهنگ رو میگید.میخوام اگه بشه دانلودش کنم.

بالای جایی که متن ترانه شو نوشتم روی عنوانش اگه کلیک کنی میتونی بشنویش. ولی محض اطلاعت :

Slipping Through My Fingers
Album name: The Visitors

نام خواننده :

ABBA

گروه سوئدی محبوب و مورد علاقه ی حدود سی سال از زندگی من! :)

کلبه دنج جمعه 18 آبان 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

با توجه به اینکه بنده تا به حال مادر نشده ام (!) از خاطره آن شبی که به همراه دخترتون به ترانه ای گوش کردید، آنطوری که باید مستفیض نشدم.
اما خود متن ترانه را لذتمند شدم.

ABBA ؟
عجب. همونی که دو تا خانوم می خونن؟ به همراه چند آقایی که آدم رو یاد دهه چهل شمسی می ندازه؟ با کت ها و وضع موهای جینگالمالی؟
آهنگ Gimme Gimme هم مال اوناست؟ من که خیلی با شنیدن اون آهنگ کیف کردم.

بـــــــــعــــــــــله! خودشون هستند. دو تا خانم و دو تا آقا که دو تادو تا زن و شوهر بودند ( دقیقا یعنی یک خانم و یک آقا و یک خانم و یک آقا! اون موقع ها فقط جنسهای مخالف با هم ازدواج میکردند در اون بلاد!)

Gimme Gimme؟ یکی از قشنگترین ها و موفق ترین کارهاشونه.

از سال ۱۹۸۳ به همکاریشون پایان دادند و هر از گاهی آلبومهای تکی این خانمها عرضه شده.

اون ترانه ای که چند وقت پیش توی این وبلاگ گذاشتم و اسمش بود
If I thought you'd ever change youe mind
رو هم همین خانم که اینو خونده، چند سال پیش خوند. من همین خانمه رو خیلی خیلی دوست دارم. صداش و ترانه هاش قشنگترن.

باز هم یه یادآوری دیگه:

وبلاگ Eyes of a woman رو یادتونه؟ :) اسم یکی از ترانه های همین خانمه بود دیگه.

کلبه دنج جمعه 18 آبان 1386 ساعت 11:44 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time
Slipping through my fingers

از این قسمتش خیلی خوشم اومد

به موزیکش هم گوش دادید؟ قشنگ نیست؟

من اون تیکه که میگه " پس چی به سر اون ماجراها و جاهایی که نقشه داشتیم بریم اومد ؟ " رو خیلی دوست دارم.

What happened to the wonderful adventures, the places I had planned for us to go ....

بهناز جمعه 18 آبان 1386 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام و ممنونم.ای گروه ABBA فکر کنم دقیقاً همونهایی هستن که آقای نامبرده گفتن.منهم آهنگهاشون رو دوست دارم.اگر اشتباه نکنم آهنگی به نام Mamma دارن!

سلام به روی ماهت :)

بله ... Mamma Mia اون جزو اولین کارهاشونه. خیلی خیلی جوان بودند. سال ۱۹۷۴ ...

پس تو هم دوستشون داری؟ DVD هاشونو از فروشگاه Speedy در
KLCC خریدم D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد