دنبال کتاب شعری با این عنوانم " چند ترانه ی کوچولوی محترم " ، احتمالا سروده ی محمد صالح علا!

فقط برای اینکه بقیه (ابتدا و انتها) ی اینو توش بخونم:

 

شکارم کن! بخاطر تو پرنده شدم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی- ساکن زمین سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام بر دوست. چقدر قشنگه :
هم اندیشه ای که اینو ساخته
هم خود عبارت خیلی ساده و عاشقانه است
هم سلیقه ای که اینو انتخاب کرده

سلام علیکم.

توی یه وبلاگ خوندمش. خوشم اومد ازش. خانم با سلیقه ایه. نوشته هاش رو اغلب میخونم. اینم اونجا خوندم.

یا علی.

آلوچه چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 06:50 ق.ظ

منم دنبال یه کتابم که توش نوشته: هر جا به هر زمان آلوچه منی!
ولی پیدا نمی کنم. ظاهرا هنوز چاپ نشده. فکر کنم خودم باید دست به کار بشم.
ولی چه جالب هاااااا . منم گاهی فقط یک کلمه می بینم خوشم میاد دلم میخواد یه دیوان بخرم!

اون کتاب رو من نوشتم. آخرش لو رفت؟؟!

من یه کلمه که می بینم فرهنگ لغت طلب می کنم! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد