خاموش کن کاندر سخن حلوا بیفتد از دهن

 

توی این هیر و بیر ... همین مونده بود!

 

این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده​ام

این بار من یک بارگی از عافیت ببریده​ام

دل را ز خود برکنده​ام با چیز دیگر زنده​ام

عقل و دل و اندیشه را از بیخ و بن سوزیده​ام

ای مردمان ای مردمان از من نیاید مردمی

دیوانه هم نندیشد آن کاندر دل اندیشیده​ام

امروز عقل من ز من یک بارگی بیزار شد

خواهد که ترساند مرا پنداشت من نادیده ام

.

.

.

در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا

زیرا برون از دیده​ها منزلگهی بگزیده​ام 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://gipsykings.blogsky.com

سلام
من ازاین وبلاگنویسای جدید هنوز کسی رو ندیدم که به جز شعر و جوک و ابراز احساسات مطلب مفیدتری بنویسه!
دنبال مفید کردن وبلاگت باش :-)
به من سر بزن منم تازه شروع کردم

علیک سلام.

تذکر خیلی مفیدتری بود!
تا حالا به فکرم نرسیده بود ابراز احساسات میتونه همردیف جوک گفتن باشه! باید حواسمو بیشتر جمع کنم که دیگه جوک نگم! ابراز احساسات اصولا کار جلفیه! یکی دو دقیقه ای دور هم میخندیم و بعد هر کس میره دنبال کار خودش. فایده ای هم نداره!!!

کلبه دنج دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

سلام
تسلیت می گم شهادت حضرت علی(ع) رو خدمت شما.
ای کاش بتونیم شیعیان آبرومندی برای ادامه راه اون عزیزان باشیم.

محتاجیم به دعا

سلام از بنده.

متقابلا تسلیت عرض میکنم.

این دعای " ای کاش ... " اساسی شرمنده ام کرد. چون بیشتر یادم افتاد نه شیعه ی درست و حسابی هستم و نه آبرومند درست و حسابی و نه کسی که حتی بتونه تصور کنه میتونه راه اون بزرگان رو ادامه بده. منو چه به این کارهای بزرگ بزرگ؟

(بی ریا گفتم. بی اغراق. خودمو میشناسم دیگه ... خود روسیاهمو...)

پروردگارا العفو ....

علی سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://sakenezamin.blogfa.com/

سلام بر فرشته ما
امیدوارم وضعیت جسمی تون خوب باشه و گرفتار مشکلات قبلی نباشید. نیستید که ؟ درسته؟

مطمئنم در لحظه ارتباط با آسمان منو در کنار دوستان امیرالمومنین فراموش نمی کنی. چون من همیشه دعاگوت بوده ام. ضمنا از توجهی که داری و نظراتی که می نویسی ممنونم. اینها برام دلگرم کننده است. شاید برات جالب باشه بدونی من به پاسخهایی که به نظرها در وبلاگت میدی علاقه دارم و همه پاسخهات به نظردهندگان رو می خونم . تصویری که از فرشته دارم همیشه با نظرهات منطبق و مرتبطه.
ضمنایک توصیه : حواستو که جمع میکنی جوک نگی ...هیچ! حواستو جمع کن شعر هم نگی !

این شعر: در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده​ها منزلگهی بگزیده​ام
شما رو هم مفتون اسرارش کرده؟ بنظرم پر از اسرار و عرفان و بینشه . درپناه حق باشی

و علیک سلام

الحمدلله ... کجدار و مریز میکنم تا مشکلی پیش نیاد و ماهی یک بار برای کنترل وضعیت ریه ام میرم. ممنون از احوالپرسی تون.

انشالله تصویری که دارم روسیاه درگاه خدا نباشه. متقابلا ملتمس دعا هستم.

اشعار مولانا جلال الدین همیشه مفتون کننده هست. هر مصرعش. درست می فرمائید. کلی معنا داره.

حمید سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

توی کدوم هیر و بیر؟! {درج شکلک لبخند}

هم اون و هم این! {درج شکلک لبخند تر!}


انشالله امشب براتون بهترین مقدرات (از سلامتی کامل خودتون و خانواده تون گرفته تا موفقیتهای شغلی و رزق و روزی فراوان و مثل همیشه حلال و زیارت عتبات عالیات و مکه مکرمه و مدینه منوره) رو ثبت کنند و به تایید آقا(عج) برسونند. آمین یا رب العالمین به حرمت قرآن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد