امن یجیب

توان تشخیص

صبر صابران

شعور شناخت

صبر صابران

تهور تلاش

صبر صابران

صبر صابران

صبر صابران

...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://sakenezamin.blogfa.ir

سلام عزیز...
تو چقدر مثل آب نهرهای زلال هستی که هر کس میتونه تصویر خودشو توی اون شفافیت لرزان و روان ... ببینه
و چقدر این عکس جالبه و چقدر منو وادار به توقف کرد و تو چققدر با سلیقه ای . دلم آب میشه و می خنده و می لرزه و ضعف میرم گاهی ...وقتی حس میکنم و ملموس میشه برام این واقعیت که دست به دعا برداشتن و نزدیک شدن به نور اینقدر آسونه و اون عزیز کنار دست به دعا برداشته ما رو نظاره میکنه

سلام علیکم.

انشالله حاجاتمون هم مستجاب بشند. آمین.

علی شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 01:55 ق.ظ

آخه مگه نمیدونی که این کلمه امن یجیب چه میکنه با دلها...

برای منم امن یجیب بگیرید به خدا قسم نیاز دارم همین امشب و همین فردا و همین ...

پیشنهاد میدم فرشته عزیز و حمید عزیز و علی عزیز ... دیگه نگیم امن یجیب.... مگه شک داریم که بگیم امن...( هست کسی ...) بیایید بگیم یا من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوئ...تشنه باران اجابتم ... باران ببار

یا من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...
یا من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...
یا من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء ...

کلبه دنج یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود و لیک به خون جگر شود

همش تو فکرم که آیا رنگ لعل (قرمز) جگریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد