از خود نگذشتگی

همین چند ثانیه پیش جایی چیزی خوندم که یهو صدای شکسته شدن دل خودمو شنیدم.

بی دلیل نبود که این پست رو دو سه ماه پیش گذاشتم.

شاید همینقدر بس باشه. چون واسه جبران،  وقت کافی باقی نمونده.

 

 

 

پ. ن: آرزو به دل موندم توی یک روز دو تا پست بذارم و به ترتیب زمانی بیاد روی صفحه! نمیاد که نیاد !! دیگه چه فرقی میکنه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

نمی دونم از خوندن کامنت من که در جواب یکی از خواننده هام داده بودم این موضوع رو انتخاب کردی یا چیز دیگه ای امیدوارم که اینطور نبوده باشه چون خودم رو نمی بخشم اما یه پست جدیدنوشتم که فکر کنم کمی تونسته باشم حرفام رو زده باشم...

خیر ... پست آخر من ارتباطی به اون نوشته ی شما و اظهار نظرم نداشت. اصلا.
خودتون رو سرزنش نکنید.

برای راحت تر کردن ذهنتون بگم که نوشته ی آخر من مال همین امروز بود. اما اظهار نظر دیروزم درباره ی جوابی که توی پست قبلی تون گذاشتید مال دیروز.

همونطور که عرض شد از نوشته ی شما تعجب کردم. فقط تعجب. مطمئن باشید.

علی چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

خداروشکر اما در مورد کامنت آره خیلی بد جواب داده بودم خودم هم تعجب کرده بودم که چی نوشتم خیلی خودخواهانه بود خداکنه از دستم دل شکسته نشده باشه چون اصلا منظورم این نبود شاید من.... به هر حال ممنون که جواب دادید

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد