Short Message Service

قربان تقدس و عزت همه ی پیامبران و امامان و کلام خدا و هرچه که از عالم بالاست.

اما اینکه عده ای پیام کوتاه بفرستند و تاکید کنند که این پیام رو برای ۱۵ نفر دیگه بفرست تا خبر خوشی بهت برسه، یا بدتر از اون تهدید کنند که اگه نفرستی یه بلا سر خودت و خانواده ات میاد، هیچ قشنگ نیست.

نه از نظر شان و منزلت اون مقدسات و نه از نظر به بازی گرفتن احساسات و اعتقادات طرف مقابل. اون عزیزان و اون مقدسات فقط و فقط منشا خیر و برکت هستند. مگه با انسانهای معمولی طرفیم که همچین معامله هایی باهامون بکنند؟ ولله که حتی اکثر انسانهای معمولی هم با همدیگه همچین تسویه حسابهایی ندارند!!!

از مقوله ی ارزشهای معنوی هم بگذریم، حواسمون باشه که بابت این پیامهای زنجیره ای چه پولهایی که به جیب مخابرات نمیره. بیست تا از اینها داشته باشیم و هرکدومو واسه بیست نفر بفرستیم چند تا میشه؟ حاضرم با کمال میل ۵۰۰ تا پیام سلام و احوالپرسی برای عزیزانم ارسال کنم و همزمان صد تا صلوات هم برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و همون عزیزان بفرستم، ولی بازیچه ی یه دونه از این سودجویی ها نشم!

نظرات 8 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://unhappyeyes.blogsky.com/

صحبت شما کاملا متین و روشن بینانه است
اگر می توانید مرا با راهنمایی خود یاری کنید

در چه مورد؟!!

کلبه دنج چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

آخ گفتیدا !
آی حرصم می گیره از اینایی می گن اگه فلان چیزو به شونصد نفر نگید، نصف شب تیرآهن خونه تون تو چشم چپتون فرو می ره !
مثل اول این مفاتیح ها (یه زمانی تو اماکن مقدس و مساجد خیلی بود، الان باز کمتر شده) که صفحه اول با خودکار خرچنگ قورباغه ای یه خاطره از فلان کَسَک می نوشتن که یکیو تو خواب دیده که خانوما باید جوراب کلفت بپوشن بعدشم باید این خاطره رو توی هفت مفاتیح دیگه بنویسن !!
بچه که بودم همچین دلم می خواست کتاب رو بردارم دونه دونه بکوبم رو سر هر بنده خدایی که از در میومد تو !!!
D:


شوخی، شوخی، با همه اعتقادات و مقدسات هم شوخی؟
این ملت کی می خوان به خودشون رحم کنن؟

خلاصه اینکه، دقیقا متوجهم با چه حالی این حرفها رو می گید!
فقط بی زحمت این نوشتتونو تو دقیقا وبلاگ یازده نفر دیگه هم کپی پیست کنید که تا پنجشبنه هفته بعد خیر خیلی مسرت بخشی بهتون برسه !!
D:

خدا رحم کرد دوران طفولیت شما، من از اون در وارد نشدم! D:

یازدهمین نفر شما خواهید بود!

کلبه دنج چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

راستی
بالاخره آهنگ کامل وبلاگتون رو رو نت هم پیدا کردم.(حجمش زیاد بود خودم نمی تونستم جایی آپ-لود کنم)
موسیقی وبلاگ شما قسمتی از وسطهای این موسیقی هست.

لطفا همه گوشش کنن. خیلی عالیه. «غمگین» و «تلخ» و «دلگیر» هم نیست !

http://www.sarnevesht.net/music/Bahman-=-Nobahar-Arezoo.mp3

همین الان دارم بهش گوش میدم. دیگه آهنگ وبلاگ خودم برام زیبایی شو از دست داد چون فهمیدم کاملش چقدر قشنگ تره. دستتون درد نکنه.

کلبه دنج چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

در ضمن نگین نفهمیدما ! تیکه تونو انداختیدا !
P:

( کلمه "تاکید" تو کامنتی که برام گذاشتید ! آی آی آی! )

D: چرا تیکه؟؟!
دیدید که به تصور اشتباه خودم کلی خندیدم! اصلا از اولش که وارد اون صفحه شدم، فقط اون کادر رو دیدم و به عکس نگاه ننداختم ببینم موضوع چیه. نه که از شماره ۳ هم شروع کردم به وارد شدن واسه همین این سوء تفاهم بوجود اومد.

بهناز چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام فرشته خانم
اول یه معذرت خواهی وقتی مسیج شما اومد من خیلی تب داشتم نتونستم جوابتون رو بدم شرمنده شدم.کمی مریض احوال بودم که خدا رو شکر خوب شدم.

در مورد پستتون کاملاْ موافقم راستش خیلی از این موضوع حتی موقعی که یادتونه به صورت نامه توی اماکن مقدس پخش میشد ناراحت بودم.
زیبایی که در گفتن یک صلوات و اونهم با خلوص هست و از ته دل با هیج چیز دیگری عوض نمیشه.

سلام عزیزم. خدا بد نده. :(

امروز میخواستم یه مسیج دیگه بفرستم. چون هیچ جا خبری ازت نبود. الان بهتری؟

آره من هم از همین به بازی گرفتن اعتقادات مردم لجم در میاد. بهترین کلمه رو تو گفتی: اخلاص.

علی پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://http:/www.sakenezamin.blogfa.com/

صد در صد موافقم

اما فکرشو کردید که چه انگیزه ای و چه شخصیتی دارند این افراد؟ چرا باید به موثر بودن این کارها باور داشته باشند ؟ ...

انگیزه؟ احتمالا دست گذاشتن روی نقطه ضعف مردم. یه عده شون هم از سر نادانی این کارو میکنند. یعنی به نوعی گول حرفهای نفرات قبل از خودشون رو خوردند.

حمید شنبه 23 تیر 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

من هم بدم میاد از این کارها، شدیداً

واقعا عصبانی کننده است این کار و هر رفتار و حرف دیگه ای که به شان و منزلت اون بزرگان توهین کنه.
ایام تولد خانم فاطمه زهرا (س) در یه برنامه تلویزیونی یه خانم حکیمه (!) ماجرایی رو تعریف کرد که با ایمان قلبی من جور در نمیاد:

میگفت روزی خانم فاطمه زهرا گریه کنان رفتند منزل پدر مهربانشون و پیامبر (ص) پرسیدند چه چیزی تو رو اینقدر ناراحت کرده؟ ایشون هم گفتند: پدر جان وقتی از کوچه رد میشدم دو تا از زنان ثروتمند قریش پچ پچ کنان به همدیگه گفتند این همون دختریه که پدرش او رو به مردی فقیر شوهر داده! دل من از این گفته ی اونها شکست!!!!

آخه این حرف زشت نیست؟؟ مقام اون خانم و همسر بی نظیرشون اونقدر بالاتر از این حرفهاست که امکان نداره خانم فاطمه زهرا اصلا توجهی به این پچ پچ های خاله زنکی کرده باشند. زنی که بهترین همسر دنیا رو داشته . اصلا نمیشه چنین عزت و افتخاری رو با هیچ ثروتی حتی مقایسه کرد.

چرا اون عزیزان رو به این شکل موضوع صحبتهای خودشون می کنند؟؟

امید سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

شرمنده نظر اخرتو پاک کردم. نمیخواستم دوستمون ببینه که به واسطه ی خبر شما رفتم بهش سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد