آخرین اعلام

بی مقدمه:

امتحانات دوره ی نیمه حضوری مدیریت فنی بند ب رو قبول شدم. حالا باید منتظر باشم که یه آژانس مسافرتی تقاضای کارآموز کنه یا اگه آژانس آشنا سراغ داشته باشم، خودم برم سراغشون.

این هم به خیر گذشت. خدا رو شکر.

کم کم بار و بندیل رو ببندیم و بریم سفر. کی میاد؟....  رفتیماااااا  

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
behnam شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

شیرینی ما فراموش نشه

نه نمیشه! یادداشت میکنم!

قهرمان فراموش شده شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://expiredhero.blogsky.com

سلام
تبریک میگم

انتظاره یه نوشته دیگه هم داشتم
take care


برخی تو
قهرمان فراموش شده

علیک سلام. متشکرم.

چرا؟!

" برخی تو " یعنی چی؟!

مهران شنبه 19 خرداد 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://pof.blogsky.com

خدارو شکر ..

منم میام ... :)

قدم روی چشم. :)

حمید یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://YAHAMID.BLOGFA.COM

تبریک می‌گم. خیلی خوشحال شدم که این خبرو شنیدم. ای کیف میده شما به اونچه که می‌خواستید رسیدید. ایشالا از دست این رئیس بی‌شوووووووووووووورتون که ازش بدتون میاد خلاص شید.

ممنونم. اونقدر خوشحالی تون خالص و واضحه که خودم بیشتر خوشحال شدم.
ایشالا.

حمید یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com/

سلام مجدد.
اومدم بابت لقبی که به رئیستون دادم عذرخواهی کنم.
خدا منو ببخشه ایشاللا.

سلام از بنده است.

اون لقب اولا لقبی نیست که احتیاجی به عذرخواهی داشته باشه. ثانیا، اونو که شما نگفتید! من گفتم. حرف من بود که شما از بین غرغرهای من استخراج کردید.
اصلا خودتونو نگران نکنید. اصلا اصلا.
اگه تمام جزییات اونچه که شاهدش بودم و هستم رو براتون میگفتم، احتمالا از شکل درست اون لقب استفاده میکردیم. باور کنید بی اغراق میگم.

تا یکی دو ساعت دیگه با رییس درمورد استعفا صحبت میکنم. امروز تمام مدت قلبم و دست چپم درد میکرد و دو سه ساعته دست و پاهام هم میلرزند. این همه فشار رو برای چی باید تحمل کنم؟ خدا کریمه. هرچی دارم رو اون به من داده. باز هم میده. انشالله.
التماس دعا.

بهناز دوشنبه 21 خرداد 1386 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام وای چقدر خوشحال شدم.انشالله بهترین ها براتون پیش بیاد. :)

سلام. مرسی عزیزم. محتاج دعاهات هستم. به شدت.

کلبه دنج سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

وووو
بسیار خوشحال !
مبارک
سوت کف دست !!!
چی؟
قـِر ؟
استغفرلله !

امیدوارم امتحانات مدیریت فنی بند پ ت جیم اصلا تا آخرش ی رو هم قبول بشید !
D:

بعضی از این آژانس ها قابل اعتماد نیستنا. با مترو برید !!!

اتفاقا بند پ هم داریم. فکر کنم مربوط به آژانسهای سفرهای زیارتی باشه.

مترو؟؟ اشتباه نکردید؟ نباید بگیم چپان بر؟!

بهناز جمعه 25 خرداد 1386 ساعت 06:52 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com

سلام
خو بید؟ خبری از شما نیست !

سلام قربان شکلت. امروز توی فکرت بودم. نگاهت و مهربانی ات.

اگه عمر و و خلق و خوی خوبی پیدا کردم میگم چرا غیبت دارم.

مهران یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام و عرض ادب و احترام

خسته نباشی خانوم :))

سلام به مرام و معرفتت دوست خوب.

علی سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.dustdashtan.blogsky.com

سلام فرشته خوبی؟!
امیدوارم که مثل همیشه خوب باشی... راستی کجا رفتی از سفر هنوز برنگشتی؟!
بهت خوش بگذره...
منتظرتیم ها!!!
راستی تبریک میگم که توی امتحانی که گفتی قبول شدی...
بازم موفق باشی

سلام از بنده هست.

همین دور و برا هستم. فقط خلقم بسیار تنگه. آفتابی نشم بهتره.

مرسی بابت تبریک. شما هم موفق باشید.

بهناز پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

فرشته خانم سلام
شما وقتی نیتید خیلی دل آدم شور میزنه.ببخشید که اینقدر میام.خدا پشت و پناهتان باشد.

سلام قربان شکل ماهت. عذرخواهی میکنی؟؟؟! برای این همه محبت چرا عذرخواهی؟
لطف داری عزیزم.
شاید شاید شاید اگه همینطور (که بهتره ندونید چطور) فکر و خیال کنم و حرص بخورم، شاید شاید شاید اوضاعم کمی نگران کننده بشه. اما فعلا کسی رو نکشتم!!!

(استعفا دادم. از طرفی خدا رو شکر میکنم که از محیطی که به شدت عذاب آور بود در اومدم و از طرفی دلم برای زحماتی که کشیدم میسوزه. برای مسائلی که تشریحشون سخته. گیر کردن بین انجام وظیفه و ترسیدن از نارضایتی خدا. الان راحتم. میدونم که دیگه جایی کار نمیکنم که حق ناحق میشه. گرسنه نمی مونم. خدا رو شکر.)

حمید شنبه 2 تیر 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://yahamid.blogfa.com

سلام. خداروشکر که اومدید و من رو از نگرونی در آوردید.
به نظرم باید به شما آفرین بگم بخاطر این تصمیم مهمی که گرفتید. انشاالله که اون کاری که دوست دارید نصیبتون بشه.

سلام از بنده هست. سایه ی لطفتون مستدام.

خودم هم هی خدا رو شکر میکنم. احساس سبکی میکنم و پرواز. ملتمس دعا هستم. دعا برای روزی حلال و آرامش در محیط کار. مرسی.

مهران یکشنبه 3 تیر 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://pof.blogsky.com

سلام

هی گاهی دلواپس میشم ....

امیدوارم خوب باشین و شاد

در پناه خدا

سلام عزیز جان. خیلی لطف داری که توجه نشون میدی. خوبم. به زودی خدمت میرسم.

زیارت رفتید یا از دور که گنبد طلایی قربونش برمی رو دیدید، ما رو هم یاد کنید. ما یعنی همه ی این دوستان عزیزی که اینجا میان. ممنونم.

حمید دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

واقعاً شرمنده‌ام برای تمام نظراتی که لطف کردید و نوشتید. راضی به زحمت نبودم.
در مورد فیلم محمد رسول‌الله(ص) بیشتر اذان بلال رو یادمه و الله اکبر هایی که هنگام رفتن بالای بام کعبه می‌گفت. یکی هم شکنجه شدن خانواده عمار و بعدهم صحنه نقشه کشیدن‌های دشمنان پیامبر.
منظورم از بلندگوی صدا خوشگل کن این بود که الآن خیلی از مداحان که صدای درست و حسابی ندارند و این اکو و دستگاه‌ها هستند که صداشونو قشنگ می‌کنند. وگرنه ذاکرین خوش صدا بدون بلندگو هم صداشون قشنگه. رسا هم هست.
البته این موضوع راجع به خواننده‌های غیر مداح هم صدق می‌کنه. اکثراً از حنجره نمی‌خونند و صدای درستی هم ندارند.

دشمنتون شرمنده!!!! من با کمال میل نوشته هانو میخونم و به خودم جرات اظهار نظر میدم. خیلی هم دلم بخواد!!!

آخی ... بلال حبشی. بنده خدا وقتی شکنجه میشد یادتونه؟ زیر آفتاب داغ؟ یا اون صحنه که ابوسفیان و هند به بلال میگفتن عمار رو شلاق بزنه و تمرد کرد؟ عمار بهش گفت: بزن برادر.... اونها می کشنت... :(

دلم خواست این فیلمو باز هم ببینم.

بهناز دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

حسبی الرازق من المرزوقین.

همچنان محتاج دعام.

قربان محبتت.

کلبه دنج دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

به طور متوالی سر می زنم ببینم آپ شده یا نه
اما buzz هم آپ-دیت نشده است !!

فلذا عجــــــــــب!
[خاراندن چانه]

نکنه چند تا توریست پیدا کردید به زور یقه شونو چسبیدید که بیاین من رهنماییتون کنم !!
آهان چیزه
خودتون رو به زحمت نندازینا ! اصلا این همه تدارک نمی خواد که. حالا چه کاریه دو هفته س پاشدید رفتید بساط سور مفصل برای قبولی تهیه کنید. ما به همون یک هفته جشن و سرور و پایکوبی (!!!) راضی ایم. باور بفرمایید.
من از طرف دوستان هم قول می دم زیاد راضی به زحمت شما نباشند !

می گید نه؟‌ بذارید بپرسم :

حمــــــــــــــــــــــید !

D:

نه عزیز جان. چند تا توریست منو پیدا کردند و یقه مو چسبیدن!

جااااااااااان! سور! به روی چشم. من که از خدا میخوام. در اولین فرصت. آخ جووووووون D:

کلبه دنج دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

من چجوری بنویسم از نگاه تیزبین شما و دوستان کلبه دنجی پوشیده بمونه؟؟؟؟
:(((((((
مامااااااااااااان

------> اون قضیه آپ لود و دانلود بسیار خفن بود!
ما که فکمان افتاد!

روم سیاه. دیگه به روی خودم (همین روی سیاه) نمیارم. راحت بنویسید. آآآآآآآ .... آآآآآآآ (زیپ بسته شد!)

کلبه دنج دوشنبه 4 تیر 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

ای بابا کی گفت زیپ بسته؟؟؟
من می خوام همچنان در تحیر باقی بمونم. اینجوری آدم کیف می کنه که متن هاش چقدر دقیق خونده شده و سرسری از روشون رد نشده
این انگیزه س ها.
دریغ نفرمایید !

نوشته های دوستانمو همیشه دقیق میخونم. فقط همین یه کارو بلدم.
P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد