سلام بر شما اى خاندان نبوت و جایگاه رسالت و مرکز رفت و آمد فرشتگان و جاى فرود آمدن وحى (الهى ) و معدن رحمت (حق ) و گنجینه داران دانش و سرحد نهائى بردبارى و اصول و اساس کرم و بزرگوارى و پیشوایان ملتها و در اختیار دارندگان نعمتها و ریشه و اصول نیکان و استوانه هاى خوبان و زمامداران بندگان و پایه ها و ستونهاى شهرها و بلاد و درهاى ایمان و امینهاى خداى رحمان و نژاد پیمبران و زبده (اولاد) رسولان و عترت انتخاب شدگان پروردگار جهانیان ، و رحمت خدا و برکاتش (نیز بر آنها باد). سلام بر پیشوایان هدایت و چراغهاى تاریکى و نشانه هاى پرهیزکارى و صاحبان خرد و دارندگان عقل و فطانت و پناهگاه مردمان و وارثان پیمبران ونمونه اعلا و اهل دعوت نیکو (که مردم را به خدا مى خوانند) و حجتهاى خدا بر اهل دنیا و آخرت و این جهان و رحمت خدا و برکاتش (نیز بر ایشان باد) سلام بر جایگاههاى شناسائى خدا و مسکنهاى برکت خدا و کانهاى حکمت و فرزانگى خدا و نگهبانان راز خدا و حاملان کتاب خدا و اوصیاء پیامبر خدا و فرزندان رسول خدا صلى اللّه علیه و آله ، و رحمت خدا و برکاتش (نیز بر ایشان باد...

***********

یادش بخیر روزی که پیغام اومد : زیارت جامعه ی کبیره را من خواندم، حاجتش را شما بخواهید.

 

دستت درست. خوش گذشت. انشالله باز هم خوش خواهد گذشت. انشالله.

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

بهناز شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

اللهم صل علی محمد و آل محمد
این عکس چیه دختر اینو از کجا آوردی ؟
هزار بار ازت ممنونم.

توی اینترنت چرخ میزدم به این عکس رسیدم. خودم هم خیلی دوستش دارم.
قربانت

کلبه دنج شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

زیاد غیر منتظره نیست
این بار هم می دانستم
هربار اینجا میایم باید منقلب شوم

می دانید که آنها را هنوز دارم؟

من هم دارم! :)

علی یارتون.

حمید دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 07:37 ب.ظ http://yahamid.blogfa.com

درمورد غیبتم از وبلاگم اصلاً نگران نباشید. موردی نیست.
این عکسه هم دیوننه کننده است برایم.
جامعه کبیره...
عالی...
خوشمزه ترین دعا..
پر از خاطره خوشه برایم.
حیدرمدد

الحمدلله که جای نگرانی نیست. من زود نگران میشم. دست خودم نیست :(

شما هم حاج آقا هستید؟ :)
چه آره و چه نه، انشالله مشرف بشید.

Someone, who care? دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام.......... خوبی؟ باید صلوات بدم؟ با اینکه زیاد اعتقادی ندارم اما باشه.......... اللهم صل علی محمد و آل محمد..........

نمیدونم چی بگم واقعا.........

مواظب خودت باش.......... مثل همیشه عکسای قشنگ........

بابای

مرسی.
شما هم مواظب باشید.



( همونطور که قبلا هم گفتم I care ، ولی کیه که به این حرفم اهمیت بده؟!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد