این یک درخواست رسمی و جدی است

دعای خیلی خیلی خیلی فوری:

خدایا  فقط و فقط از روزی حلال و مشاغلی که در عرش خودت داری  منو بهره مند کن و وسیله های مورد اعتماد خودت رو هرچه سریعتر به من برسون.

آمین.

به  وسیله های خوب و مورد اعتماد خدا:

آماده همکاری و خدمت در یک محیط سالم، ترجیحا مرتبط با امور فرهنگی، هستم. شرح سوابق کاری و خلاصه ای از چند تا کار معدود و معمولی ای که بلدم هم آماده است (همون رزومه!). خدا خیر و برکت  زندگی تون رو، روز به روز بیشتر و بیشتر کنه . الهی آمین. 

نظرات 6 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://werwer.blogsky.com

الهی امین ...

من به سهم خودم دعا میکنم .....اونم از یه جای مخصوص !!

خدا خیرتون بده الهی. نایب الزیاره بشید لطفا.

چند شب پیش وقت اذان، گنبد و بارگاه مقدسشون رو از تلویزیون زیارت کردم و دلم جوری تنگ شد که انگار سالهاست مشهد نرفتم. :(

ممنونم.

بهناز پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام فرشته جان
انشالله درست میشه اگر صلاح میدونی رزومه ات را برام بفرست من چند تا از دوستانم در این زمینه هایی که گفتی فعالیت میکنن و آدمهای درستی هستن ازشون میپرسم.

سلام. امیدوارم درست بشه. دلیل اصلی ام برای ترک شغل فعلی ام، به اعتقاداتم بر میگرده. دیگه تحمل کسانی که بخاطر پول هر کاری میکنند و از من هم توقع دارند کمکشون کنم بی نهایت سخت شده. دوست ندارم وسیله باشم. دوست ندارم برای تاجری که کالای بدون تاریخ اعتبار وارد ( یا صادر) کرده، نامه نگاری کنم و کمک کنم برچسب تقلبی تاریخ مصرف بهش برسونند.... این فقط یه نمونه از فاجعه ایه که داره منو عذاب میده.

حسین جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://akherinmosafer.blogsky.com/

سلام
فکر می‌کردم تو وبلاگت از حیوان‌ها می‌نویسی
با همین اسم لینکت کرده بودم
شرمنده
توکل بر خدا
ایاک نستعین
التماس دعای فرج

اشکالی نداره. خب هر چی باشه عضو انجمن حمایت از حیواناتم. برداشتتون اونقدر ها هم دور از انتظار نیست.

اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن، صلواتک علیه و علی آبائه. فی هذه الساعه و فی کل ساعه. ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا
حتی تسکنه عرضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم الراحمین


آمین.

شهرام جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

عرض ادب و احترام ....

عرض تشکر و التماس دعا :)

کلبه دنج شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

سلام
چشم اگر موردی در این زمینه پیش بیاد حتما تو ذهنم هستید.
----
برای دعای کلی و جامع اولتون هم دعا می کنیم همیشه همین طور باشه.

یا علی

سلام. بسیار بسیار لطف می کنید. مثل همیشه مدیون محبتتون خواهم بود.

علی یارتون حاج آقا :)

{ آخی! چقدر بهتون میاد! :) }

مرجان شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 03:55 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست گلم
من هم به سهم خودم برات دعا می کنم .......!

علیک سلام. دست شما درد نکنه. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد