خدای من زیباست

دیوارهای خالی اتاقم را
 از تصویرهای خیالی او پر می کنم
 خدای من زیباست
 خدای من رنگین کمان خوشبختی ست
 که پشت هر گریه
 انعکاسش را
 روی سقف اتاق می بینم
 من هیچ
با زبان کهنه صدایش نکرده ام
و نه
 لای بقچه پیچ سجاده
 رهایش
او در نهایت اشتیاق به من عاشق شد و
 من در نهایت حیرت
حالا
 گاه گاهی که به هم خیره می شویم
 تشخیص خدا و بنده چه سخت است

  (رویا زرین)

 

زیبایی این شعر و تصویری که براش انتخاب کردم، تقریبا میخکوبم کرد. خدای عزیز ما در همه ی زیبایی های خلقتش حضور داره. در همه ی رنگها و تصاویر بی بدیل آفرینشش.

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

سلام
وبت زیبا ست ولی این عکست دیگه تمام و کمال ما رو مجذوب کرد
مرسی فرشته خانم
خوشحال می شم سر بزنی.

کلبه دنج شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

good job

حمید یکشنبه 15 بهمن 1385 ساعت 07:52 ق.ظ http://yahamid.blogfa.com

عشق من هفت رنگ، چقدر خوشم اومد از این پست و از این عکسه و رنگهاش.
خدا رو هم که شرمنده ام، او منو می‌شناسه ولی من دورادور یه آشنایی مختصری دارم.

شهرام دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

انتخاب زیبایی بود ...و انتخاب عکس هم هوشمندانه ....

ممنونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد