غم مولا

توی نوشته های امروز دوست خوبمون جناب حمید آقا اشاره ای شده بود به غم و عزادار بودن حضرت امام زمان (عج) در این ایام.

این نوشته منو یاد خواب خانمی (از بستگان نزدیک) درباره ی غم اون حضرت انداخت. درست چند روز قبل از شروع حمله ارتش آمریکا (لعنت خدا بر وجود پلید همه شون) به عراق و اماکن متبرکه، این خانم خواب دید که در جایی از آسمان، آقا با حالی بیمار گونه (دور از جان عزیز و شریفشون، زبانم لال) روی تختخواب دراز کشیدند و هر از گاهی چشمانشون رو با نگرانی باز می کنند و توی چهره اشون ناراحتی و نگرانی موج میزنه.

با چشمهای گریان از خواب پریده و برای سلامتی آقا صدقه کنار گذاشته و صلوات فرستاده. شاید دلیل اون غم و نگرانی آقا، ظلمی بوده که یک بار دیگه به گروهی از مردم بیگناه وارد میشده . شاید هتک حرمت حرم های اجداد این بزرگوار، باعث مکدر شدن خاطر عزیزشون شده.

به این فکر میکنم که امامان و اولیای خدا همیشه بار غمهای بزرگ رو به دوش کشیدند. انگار  شیاطین مجسم، اونها و خاندانشون رو آزار دادند و هنوز هم میدن که با دست خودشون، لعنت ابدی رو برای خودشون بخرند. لا اله الا الله! تنشون برای لعنت و سکونت در درک اسفل السافلین میخاره، به جهنم! چرا دل آقای ما رو آزار میدند؟ الهی بگردم...

ای خدا، به حق آبروی ابا عبدالله الحسین، لطفا هر چه سریعتر اجازه ی ظهور آقا رو صادر کن تا هم غم از دل مهربان ایشون پاک بشه و هم انتقام همه ی مظلومها،‌علی الخصوص سید الشهدا و یارانشون، رو بگیرند.

آمین.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شهرام شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 01:26 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

الهی امین ....

حمید یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 08:17 ق.ظ http://yahamid.blogfa.com

السلام علیک یا بقیة‌الله.

کلبه دنج یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

یا صاحب الزمان
...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.ipakchi.net

خداوند اجازه ظهور را خیلی وقت است که
صادر کرده است! مانع این تجویز ما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد