به یک معجزه آنی احتیاج دارم. چون صبر تمام شده. فقط یک معجزه. یک معجزه.

هر مدل که بلدید برای وقوع این معجزه، نیت، دعا و نذر کنید.

صبر کافیه. صبری که نشون دادم جسم و روحم رو خرج کرده.

خدایا به حق حرمت همه ی اولیا و پیغمبران و بندگان خاصّت. به حق حرمت همه ی مقرّبان درگاهت...آمین.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه یکشنبه 10 دی 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام.....
حضرت عشق آپ شد
منتظر قدوم گلبارنت می مانم
فعلا.................///
! یه حق !

بهناز دوشنبه 11 دی 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

سلام فرشته عزیز
توکلت را از دست نده.
ایمان داشته باش او همیشه هست.

پارکینسون چهارشنبه 13 دی 1385 ساعت 10:07 ق.ظ

اولاد آدم هرچه هم که بد باشه باز هم اولاده.

بنده ی من هم هر چه قدر که گناه کار باشه، باز من بخشنده‌تر از همه‌ی گناه‌های آفریده شده‌ام.

آن‌گاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد، به یاد من باش که من همیشه به یاد توام.

(بهترین دوستت، خدا.


بقره، 152)

پارکینسون چهارشنبه 13 دی 1385 ساعت 10:10 ق.ظ



































میبینی دل تو چقدر سفیده. نگران نباش. اون خودش این سفیدی رو می‌بینه.
به قول یکی از بچه ها، نه. ولش کن. قول اون مهم نیست. به قول فرشته، ... خودت که قول خودت رو بهتر از من می دونی. به قول خودم، دوشنبه به یادت بودم. به رسم گذشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد