قدر

دردا که به جز مرگ نسنجند قدر مرد ...

دردا که روزی هزار بار حقیقی بودن این جمله را می بینم و می بینم و می بینم....

دردا که لذت قدردانی پس از مرگ را با کسی شریک نتوانم بود.

(دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۳ )

نظرات 8 + ارسال نظر
پارکینسون دوشنبه 30 مرداد 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام. دردا که به جز مرگ نسنجند قدر مرد ...
دردا که روزی هزار بار حقیقی بودن این جمله را می بینم و می بینم و می بینم....
دردا که لذت قدردانی پس از مرگ را با کسی شریک نتوانم بود.
(دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۳ )

تکرار میکنم: دردا که به جز مرگ نسنجند قدر مرد ...
دردا که روزی هزار بار حقیقی بودن این جمله را می بینم و می بینم و می بینم....
دردا که لذت قدردانی پس از مرگ را با کسی شریک نتوانم بود.
(دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۳ )


جوون جاهل سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

از بین این همه لذت، عجب از گزینش دارم !

جوون جاهل سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 04:53 ب.ظ

قدر مرد !
امروز یه جمله شنیدم. می دونین چی بود؟
She was a truely man
خیلی غریب بود ماجرا

کلبه دنج سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

اسپیکرمو روشن کردم
دلم گرفت
...
خیلی
...
اجازه دارم که تنهایی گریه کنم نه؟ شب مبعث

کم مونده برم و آزاد شم
بی قید شم
رها شم
فنا شم
.
.

بی قیدی
رهایی
و کمال
مبارکت باد...
یا علی.

کلبه دنج سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

اسم منو هم بذار تو لیستت لطفا.
بعد از این همه مدت نوشتن، اولین باره که از کسی این خواهشو دارم

سلام.

" بر این مژده گر جان فشانم رواست "

خوش آمدی دوست من.

:)

فرید چهارشنبه 1 شهریور 1385 ساعت 12:44 ب.ظ http://blithe.blogfa.com/

سلام
لذت بردم بسیار!کاش جایی باشد برای ابراز درد و غریبی، کاش!!
با اجازه لینکی از شما بنا به یاد بود گذاشتم.
تا بعد...

نوجوان پنج‌شنبه 2 شهریور 1385 ساعت 12:50 ب.ظ

مرگ. مرد. مرد. مرگ

نوجوان یکشنبه 5 شهریور 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام


چند روزی نیامده بودم. امدم سلام عرض کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد