...

نظرات 4 + ارسال نظر
نوجوان یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام به فرشته ی دوستی و مهر

چهار نکته برای سه نقطه

۱. ما خنده کنان به رقص بر خاستیم

۲. سماع آرام جان زندگانی است!
کسی داند که او را،
جان جان است

۳. رقص مردان خدا، لطیف باشد و، سبک!
گویی، برگ است که بر روی آب می‌رود! _ اندرون، چون کوه!...و برون، چون کاه!...

۴. ...

فرشته یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام. :)

اسم نوجوان از اون اسمهای بی مسماست که برای خودتون انتخاب کردید. (البته اگه اسم فامیلی تون نباشه)

کسی که سه نکته پرمعنا رو برای " سه نقطه " بیان میکنه و از اون مهمتر و هوشمندانه تر، برای نکته چهارم هم سه نقطه میذاره نمی تونه " نوجوان " باشه.
البته از همون دو سه کامنت اول کاملا مشخص بود که شما نه نوجوانی و نه ناشناس :)
یا علی دوست با محبت من.

نوجوان یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

قبلا هم گفتم: من صلاحی ندارم. هیچ صلاحی. خدا هم صلاحی نمیدونه واسه من. مونده انگشت به دهن که با من چیکار کنه.
باز هم تاکید می‌کنم که:
همه جا خونه‌ی منه. به خصوص طبقه‌ی پنجم زیر زمین. مرطوبه و نم‌ناک. کسی رو دعوت نمی‌کنم. فقط همین که به فکر نوجوان باشی کافیه. انگار به‌ش سر زدی


آشنا یا غریبه. نوجوان یا پیر. با مساما یا بی مسما. ولی اون سه نقطه سه تا نکته دیگه هم در پی داشت.
1. اونا فقط کپی و پیست از یک نوشته بودند و خوش شانسی من که با اولین جستجو توی اینترنت بونا رو پیدا کردم
2. ممکنه سنم از گروه سنی ج که نوجوانه گذشته باشه. اما من خودم رو نوجوانی بیشتر نمیدونم. هنوز باید استخون های زیادی خورد کنم تا بشم پیر میکده مثل فرشته
3. احساس میکنم که دوست نداری من به طور ناشناس بیام اینجا هرچند که دوست ندارم اسمم رو بگم. ولی فکر نمیکنم با گفتن اسمم بتونی من رو بیشتر بشناسی. اصغر یا حمید یا کوروش، فرقی میکنه؟ اسم که بیشتر بی مسماست تا لقب و کنیه ای که افراد از روی آگاهی برای خود انتخاب میکنن. حداقل میدونیم که لقب یک ویژگی از فرد رو بیان میکنه. من ترجیح میدم یا نیام یا با اون قالب و لقبی که میپسندم بیام. به قول شما شناسی که می‌خواد ناشناس بمونه یا به قول خودم طفلی در ابتدای راه.
به هر حال دوست عزیز من اگر چه هنوز این اجازه داده نشده به من که تو رو دوست عزیز صدا بزنم، پس تا اجازه صادر بشه من اسمی که برای خودت انتخاب کردی رو میگم، به هر حال خانم فرشته، تکلیف من رو مشخص کن لطفا.

فرشته یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 05:03 ب.ظ

با هر قالبی که می پسندید بیایید. اشتیاق به دونستن هست اما اصرار نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد