لَم یَخرُج مِنکَ الّا اِلَیک

این هم یکی از معانی آرام بخش زندگی ...

 

فرصت لذت بردن از فرهنگ و هنر. خطاطی. موسیقی. عکاسی. شعر.

دیدن قدرت خدا در تک تکشون و شکرگزاری برای فرصتی که داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
افشین پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://jam2006.blogsky.com

سلام.....
برای تبادل لینک اگه مایل باشین میتونیم با هم همکاری کنیم
شما لینک من رو بزار منم لینک شمارو موفق باشی<<
موفق باشی ......

نوجوان پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 06:28 ب.ظ

عشق، ... با عشق بی‌گانه‌ام. نه اینکه از عشق بویی نبرده باشم. بلکه به عشق اعتقادی ندارم. عشق، همان چیزی که بویی از آن برده‌ام، واژه‌ی دروغی‌ست شاید.

ولی بهترین دوست من! تو به دل نگیر. با تو ام ها.


امشب سهم من از عشق و محبت، همین سه کلمه " بهترین دوست من " ی بود که برام نوشتی. خالص و به دل نشستنی. به همراه موسیقی ای که برای وبلاگم انتخاب کردم به عمق جانم نفوذ کرد و چشمهام از اشک پر شد.
پیر رانده شده از میکده که بشی مفهوم حرفم رو کاملتر درک میکنی.


********

چند دقیقه از گذاشتن جواب قبلی گذشته.
دلم یهو خالی شد! شاید خطابت به من نبود ....

نوجوان شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 08:28 ق.ظ

فرشته ی گرامی

با خوندن ننوشته‌ هات آرامشی به جانم مستولی می شه که نهایت نداره. از این باب ندیده و نشناخته تو را دوست خودم می دانم و ان هم یکی از بهترین دوستانم. اگر این افتخار را به من بدهی.

اما در اینجا خطابم دقیقا دو نفر بودند. یکی جناب عالی و دیگری یکی دیگر از دوستانم که احتمال میدادم شاید روزی به اینجا بیاید و این نوشته ی مرا بخواند مبادا او هم دلگیر شود. چون او را هم دوست دارم. همچون تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد